دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

سبزه بهاره دخترم

1392/1/17 12:00
نویسنده : مامان عرفانه
485 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل منگلم. عشقم

یه cd اشعار کودکانه خاله محیا برات هدیه خریده که خیلی قشنگو نازه. من و تو مامانی هر دوتامون عاشقش شدیم. cd اشعار مصطفی رحماندوسته که یا یه آهنگ سازی لطیف و هنرمندانه و توی دستگاهای اصیل موسیقی ایرانی مثل ماهور و بیات اصفهانی که تم شاد دارن اجرا شده و حمید جبلی این هنرمند دوست داشتنی و محبوب کشورمون هم آوازشو میخونه. تو هم خیلی از شنیدنشون لذت میبری . چند تا از آهنگاشو تا الان حفظ  کردم و مدام برات میخونم . تو هم خیلی دوستشون داری و شبها موقع خواب که دارم برات لالایی میخونم ، اینقدر خانم و باذئق شدی که خودت لالایی هاتو انتخاب میکنی و بهم میگی که چی برات بخونم . تازه بعضی از وقتها هم میگی که لالا نه قیصه بوگو! یعنی لالایی نه برام قصه بگو. تازه قصه ها رو هم خودت انتخاب میکنی . جدیدا هم دوست داری قصه افرادی رو که دوستشون داری برات تعریف کنم مثلا قصه مامان مهناز یا قصه دایی سپهر یا قصه نیکا..... خلاصه مادر جونم برات بگه که خیلی شیرین و نفسی. اینم یکی از شعرها و به قول خودت سییفیید سییفیید نه نه

سفید و سفید نه نه نه

سرخ و سفید نه نه نه

گندم تازه دخترم

سبزه نازه دخترم

سبزه بهاره دخترم

همتا نداره دخترم

صدتا بهار سبزه

هرچی بگی می ارزه

نه گرمه نه تابستونه

نه سرده نه زمستونه

نه زرده نه پائیزه

بهاری تمیزه

سبزه ریزه میزه

پیش همه عزیزه

دخترم سبزه گونه مشرق زمینی من، به اندازه بیکران افقها ستایشت میکنم و عاشقانه دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)