دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

عروسک خوشگل من

1392/1/17 12:11
نویسنده : مامان عرفانه
354 بازدید
اشتراک گذاری

این شعرو هم خیل دوست داری عروسکم و خیلی هم به تو میخوره چون هنوز نتونستم تو رو از خودم جدا کنم . میدونم که کار خوبی نیست و باید هر چه زود تر یه فکری بکنم ، چونکه بالاخره چی ؟ شما باید یه روزی بری به اتاق خودت و هرچی بیشتر طول بکشه این جدایی برای تو هم سخته مامانی و میترسم که اذیت بشی. خودم هم همینطور .به اینگه هر شب تو آغوشم باشی و با نفسهات نفس بکشم خیلی عادت کردم و خیلی برام سخته که تو رو از خودم جدا کنم ولی مامانی جونم این یه کاری که متاسفانه باید انجام بشه. بگذریم این شعرو هم خیلی دوست داری

عروسک خوشگل من

بشین کنار دل من

شب شد، لالاکن

شب شد،لالا کن

دختر خوبو نازه من

فرشته محبوب من

شب شد، لالا کن

شب شد، لالاکن

شب که میشه ملوسک من

تودل مامان و بابا

خودشو جا میکنه

میره لالامیکنه

شب که میشه ملوسک من

وسط مامانو بابا

خودشو جا میکنه

میره لالا میکنه

نه دیگه گریه میکنه

نه دیگه خنده میکنه

نه مثل بچه های بد

دادو بیداد میکنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)