دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

عروسک نازمن

1392/1/17 12:16
نویسنده : مامان عرفانه
255 بازدید
اشتراک گذاری

ملوسک من

این شعرو هم خیلی دوست داری و وقتی برات میخونم دوتا دستاتو میزاری رو هم و میزاری روی صورتت و سرتو کج میکنی و بعد از چند لحظه میزاری طرف دیگه صورتت و باز سرتو کج میکنی . یعنی آخر عشوه است این کارت عسلی من

عروسک خوشگل من قرمز پوشیده

تو رخت خواب مخمل آبی خوابیده

مامان جونم رفته بازار اونو خریده

قشنگ تر از عروسکم هیچ کس ندیده

عروسک من، چشماتو باز کن

وقتی که شب شد

اونوقت لالاکن

بیابریم توی حیاط بازی بکنیم

توپ بازی و آب بازی و طناب بازی بکنیم

توپ بازی و آب بازی و طناب بازی بکنیم

عروسک خوشگل من، خدارو لحظه به لحضه شکر میکنم که تو رو به من داده. دوستت دارم عزیزه دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)