دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

آقا خرگوشه

1391/6/4 12:04
نویسنده : مامان عرفانه
241 بازدید
اشتراک گذاری

 

bab113.gif

این شعرو خیلی دوست داشتی . خیلی جالبه تمام لالایی هایی رو که من برات میخونم توی یه سنی خیلی بیشتر بهشون علاقه نشون میدی . مثلا توی نوزادی گنچشک لالا رو خیلی دوست داشتی ، یه کمی که بزرگتر شدی مثلا از سه چهر ماهگی تا ده ماهگی آقا خرگوشه رو خیلی دوست داشتی و یعد از اون هم پیشی ملوسه. الان هم حدود دو سه هفته ای که به حسنی نگو بلا بگو خیلی غلاقه پیدا کردی و تا شروع میکنم به خوندن، کاملا ساکت میشی. البته خیلی شعر های دیگه ای هم هست که برات میخونم و دوستشون داری . که همشونو به تدریج برات اینجا مینویسم عشقم.baby35.gif

شعر آقا خرگوشه:

 یه روزی آقا خرگشه        رسید به یه بچه موشه

موشه دوید توی سوراخ    خرگوشه گفت آخ    خرگوشه گفت آخ

وایسا وایسا کارت دارم    من یه خرگوشه بی آزارم

بیا از سورزاخ بیرون    نمی خوای مهمون

موشه دید که چقدر گوششاش درازه     دهنش بازه بازه

گفت، شاید میخواد بخورتم ، یا با خودش ببرتم   

میرم پیش مامانم ، آنجا میمانم

20.gif

مادر موشه عاقل بود    یک زن کامل و بالغ بود

یه نگاه کردش به خرگوش    گفتش ای بچه جون

این یه خرگوشه مهربونه      مهمونو بیار توی خونه

کاری باهات نداره     کاری باهات نداره

 

baby-met-knuffels.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)