دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

ماجرهای غدا دادن من به مانلی

1391/6/9 2:19
نویسنده : مامان عرفانه
229 بازدید
اشتراک گذاری

baby38.gif

گل مامان

امروز یک سال و یک ماهه شدی. نمی دونی که چقدر دوست داشتنی و ناز شدی . امروز صبح که از خواب پا شدم و با همدیگه اومدیم بیرون و برات تلویزیون روشن کردم و cd شما رو گذاشتم که ببینیو خودم هم رفتم توی آشپزخونه تا به کارهام برسم. دیدم که به طرز مشکوکی بی سرو صدا شدی. اومدم بیرون وصدات کرم گفتم مانلی مامان ؟؟ و تو تا منو دیدی گفتی : هوم و پشتتو کردی به من و یه خورده غرغر کردی. هر وقت که این حرکت و میکنی یعنی اینکه من دارم یه خراب کاری میکنم و خیلی هم به این کاری که میکنم علاقه دارم و دوست دارم که همین جوری ادامه بدم و شما هم کاری به من نداشته باش ! لطفا!  بعد دستامو خشک کردم و اومدم سمتت دیدم که بله! یه شکلات برداشتی و داری میخوری اون هم چه خوردنی! تمام سرو صورت و دستات شده بود کاکائو. چند تا تیکه از کاکائو ها رو هم برداشته بودی و گذاسته بودی لای موهات! و همین طور هم دستتاتو میمالیدی به سرت فکر کنم داشتی دنبال تیکه ار کاکائو میگشتی که لای موهات جا مونده بود! یه تاپ رکابی صورتی هم تنت بود که خودت زخمت کشیده بودی و دستاتو از توش در آورده بودی و تاپت هم از تنت در اومده بود و دور کمرت افتاده بود و تازه کلی هم کاکائو به اون مالیده بودی. خلاصه قیافت دیدن داشت. چندتا عکس و فیلم هم ازت گرفتم . باید قیافتو توشون ببینی. تازه وقتی هم بردمت که دست و صورتتو بشورم کلی غر زدی که ولم کن. حدود نیم ساعت بعد برات سرلاک درست کردم و نشوندمت روی صندلی غذا تا بهت بدم هنوز یه قاشق هم نخورده بودی که به دستت زدی به زیر بشقاب سرلاک و همشو ریختی روی زمین! نمیدونی که چه وضعی شده بود . تمام  میزو صندلی و فرشو خودت و همه چیز شده بود سرلاک!  خلاصه با هزار زحمت اونها رو پاک کردم. ک لا غذا دادن من به شما و غذا خوردن شما بیشتر به صحنه کارزار شباهت داره تا غذا خوردن. خیلی شختذا میخوری و بعضی وقتها ه کلی گریه و زاری میکنی تا غذاتو بخوری ولی عزیز دلم نمیشه که بهت غدا ندم. پس فردا شما دندون می خوای ، مو میخوای، قد میخوای ، استخون میخوای عزیزم. می دونم چون هنوز دندون های خوشگلت در نیومده سختته که غذا بخوری . از غذای میکس شده هم خیلی خوشت نمیاد برات خیلی تکراری شده و بیشتر دلت میخواد که از غذای ما بخوری ولی بی دندون مامان، دندون نداری که!! عسل مامان امیدوارم هر چه زودتر بزرگ بشی و هرچی که دلت خواست و بتونبی بخوری و من هم از دیدنت لذت ببرم.

 

Mother's Day Orkut Scraps

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)