دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

نگرانی های زلزله!!!

1392/2/1 11:49
نویسنده : مامان عرفانه
526 بازدید
اشتراک گذاری

گل گل مامان

سلام دختر نازنینم. خدارو شکر که این چند وقت هم به خوبی و خوشی در کنار همدیگه سپری کریدم و خیلی بهمون خوش گذشت. پنچ شنبه گذشته هم خونمون مهمون داشتیم و شما با آروشا و نیکا حسابی خوش گذروندی و کلی با همدیگه بازی کریدن. این روزها تو فکر اینم که دوباره ببرمت کلاسهای بادبادک. سری پیش از آبان ماه رفتیم و توی این کلاس مادر و کودک شرکت کردیم و کلی بهمون خوش گذشت و تو هم خیلی این کلاسو دوست داشتی. ده تا مامان و نینی دیگه هم اونجا بودن و توی اون یک ساعتی که کلاس تشکیل میشد کلی ذوق میکردی و کلی بازی کردی. هر جلسه در مورد یک موضوع و مامانا با نی نی هاشون اونجا یک سری اموزش ها رو میبینن و توی خونه هم میشه با همدیگه مشغول باشن . مثل یه جلسه موسیقی بود و تو حسابی قردادی و یه طبل کوچولو هم به هرکی داده بودن و حسابی هنرنمایی میکردی. یه جلسه آشپزی بود و با همدیگه با سیب زمینی پخته و تخم مرغ و نخود فرنگی و هویج الویه درست کردیم و خیلی با مزه و خنده دار بود. یه جلسه نقاشی با دست داشتی که توی ماست پودرهای رنگی پله ریختیم  شما فرشته ها با انگشتهای کوچولوتون روی کاغذ سفید نقاشی میکردین و البته دخمل موشی من همه ماستشو خورد! و خیلی به نقاشی نرسید!!خلاصه خیلی خوب بود و تجربه اولین تو از کلاس آموزشی بسیار شیرین و جذاب بود. الان هم دوست دارم برای کلاس هنر و خلاقیت ثبت نامت کنم . فکر میکنم که خیلی جذاب و آموزنده باشه برات تو هم که عاشق نقاشی کردنی مامان . البته چون خودت خیلی علاقه داشتی دوست دارم ببرمت اونجا نه صرفا جهت اموزش. حالا تا خدا چی بخواد!! این چند وقت اخیرکه دائما تو منطقه داره زلزله میاد همه زلزله ها هم شدیدا . تو ایران که شبی چندتا زلزله نسبتا شدید دار میاد بوشهر سیستان شیراز اصفهان مشهد اردبیل مازندران.... چین هم چند روز پیش یه زمین لرزه ٧ ریشتری اومد ژاپن و روسیه هم دیشب زلزله ٧ ریشتری داشتن!! چند روز پیش هم استان سیستان با یه زلزه حدود ٨ ریشتری لرزید خدا رو شکر له توی منطقه بیابانی بود و تلفاطی نداشت ولی مثل اینگه یه گسل بزرگ توی ایران فعال شده و دوتا از صفحه های بزرگ زمین دارن از هم جدا میشن و  میگن توی این ماه یه زلزله خیلی بزرگ و شدیدی تو منطقه خاورمیانه اتفاق می افته که خیلی از جاهارو کاملا مدفون میکنه!! خدا نکنه که اینجوری بشه مامانی. به فکرهمه آدم ها و نی نی های معصومی که تو این حادثه از بین میرن هستم !!اصلا دلم نمیخواد که به این چیزها فکر کنم . ولش کن! از خدا میخوام که رحمی به مردم بی کس و مظلوم این مناطق بکنه و عذاب الهیشو از همه دور کنه! ولی شایعه و به وقوع پیوستن این زلزله ها حسابی مردمو ترسونده! آخه من خودم حدودا ده روز پیش و قبل از وقوع این زمین لرزه ها توی یه لینک از سازمان ژئوپلوتیک جهانی ( البته اگه اسمشو درست گفته باشم) خوندم که این سازمان در مورد وقوع زلزله شدید در بعضی از مناطق دنیا هشدار داه بود که ایران هم جزوش بود. خدا کنه همین زلزله هایی باشه که اومد و به لطف خدا خیلی هم اسیبرسان نبودن و اتفاق بدی نیوفته مامان جونم.

هر روز که تورو از جیگر جدا میکنم و میام سر کار در گوشت میگم که مامانی اول به خدا میسارمت و ازش خواهش میکنم مواقعی که من پیشت نیستم بیشتر مراقبت باشه و دوتا از فرشته های مهربونشم برات حفاظت از تو بفرسته و بعد به مامان مهناز میسپرمت. دخترک معصوم و پاک من،‌خداوند همیشه مراقب و محافظت باشه و از بدی ها در امان نگهت داره. میبوسمت مادر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسمن مامان رادین
1 اردیبهشت 92 12:42
مانلی جوونم امروز با وبلاگت آشنا شدم عزیز خاله. فقط کاش عکس هم داشتی تا روی ماهت رو ببینم فدای اون ماست خوردنت الهـــــــی که خدا نگهدار همه باشه و جمع خانواده ها همیشــــــه پایدار
مامان آروین
9 اردیبهشت 92 3:15
ایشالله که خدای مهربون حافظ و نگهدار نفستون هست . از نوشته هاتون میشه فهمید که چه قلب ناز و مهربونی دارید .



مامانی ، دوست خوب و مهربونم پیشاپیش روز مادر و بهتون تبریک میگم براتون صمیمانه آرزوی سلامتی و سربلندی دارم و امیدوارم همیشه و همیشه کانون زندگیتون گرم و سبز باشه

مانلی جون خوشگلو نازمو ببوسید . [بوسه][بوسه][بوسه][گل