دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

سیزه بدر در کنار مانلی

1392/1/13 11:12
نویسنده : مامان عرفانه
137 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان

امسال سیزه بدر با همدیگه رفتیم دم خونه مامان مهناز. کوچه مامن مهناز خیلی با صفاء . سمت شمالی کوچه خونه است و سمت جنوبی کوچه یه پارک خیلی زیبا و بزرگ. فکر میکنم بیشتر از 10 هکتار باشه. یه پارک محلی قشنگ یه پر از درخت کاجه. خلاصه مارفتیم اونجا و مامنام مهناز هم زحمت کشیدن برای ناهار یه لوبیا پلوی خیلی خوشمزه درست کرده بودن و شما هم ماشااله کلی خوردی و کلی بازی کردی .ته کوچه مامان مهناز هم یه پارک خیلی بزرگ و خیلی قشنگه که شما امروز دو بار رفتی پارک و هر دفعه کلی بازی کردی. برای بعد از ظهر هم مامان جون و پریسا و پرستو اومدن پیش ما و کلی بهمون خوش گذشت و تو کلی خوشحال شدی. تو سبد پیک نیکم یه ظرف کوچولو کیشمیش داشتیم که دختر مهربون من یه دونه یه دونه کیشمیش میبرد و دهن مامان جونش میزاشت. بعد از ظهر هم بابا محمد برامون جوجه کباب درست کرد که خیلی خوش مزه بود وبپدر هم  به کمک شما یه آتیش بزرگ درست کرد و توش یه عالمه سیب زمینی گذاشت و با همدیگه خوردیم و تو هم خیلی خوشت اومده بود . از حولت هم یه تیکه بزرگ از توی سینی برداشتی و باپوست خوردی !!  قایفت خیل با مزه شده بود و تمام زبونت سیاه شدهبود و مدام زبونت و میآوردی ببیرون و به من میگفتی مامان ای  اییی . شب هم رفتیم حموم و کلی با همدیگه آب بازی کردیم . جدیدا وقتی میریم حموم از من دعوت میکنی که بایم توی وانت بشینم. و دو تایی کلی با همدیگه حال میکنیم.

تموم زیبایی های دنیا توی چشماهی زیبا تو جمع شدن فرشته کوچولوی من.

تا بینهایت دوستت دارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)