دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

دختر جون جونی من.

1391/7/1 0:05
نویسنده : مامان عرفانه
308 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم ، مانلی

خیلی شیرین زبون و با مزه شدی مامانی. چند وقته که یاد گرفتی هر کسی رو که می خوای صدا کنی با جان صدا میکنی مثلا میگی ماما جان ، بابا جان ،‌‌ عمَ جان!!! خیلی شیرین و دلنشین میگی . بعد از اون هم یاد گرفتی و میگی مامانی، بابائی!!! دقیقا همون جوری که من باهات برخورد میکنم شما هم داری الگو برداری میکنی! مامان جان گفتنت و مامانی گفتنت دقیقا همون چیزهایی که من بهت میگم.

baby33.gif

امیدوارم که بتونم الگوی خوبی برات باشم گلم .جدیداً هم خیلی رقاص شدی و خیلی هم قشنگ میرقصی و دیگه داری یاد میگیری که باید تمام بدنتو با هم هماهنگ کنی و بعضی وقتها هم وقتی داری میرقضی شروع میکنی روی زمین رود خودت هم می چرخی. همیشه وقتی که میرقصی یکی از دیتاتو بالاتر از اون یکی میگیری ! تو این هفته هم یاد گرفتی که بدون اینکه دستتو به جایی بگیری بلند بشی و برای چند لحظه وایسی. وقتی این کارو میکنی خیلی دوست داری که بقیه علی الخصوص من و پدرت و بعضی ار وقتها هم از ذوق شروع میکنی به رقصیدن. اوضاع غذا خوردنت هم بهتر شده و راحت تر غذا میخوری و چیزی که توی این چند وقت بهش علاقه مند شدی چوب شوره! به خاطر دندوتات و لثت که خارش داره چوب شورو میگیری و میمالی به لثه هات و خوردنشو هم خیلی دوست داری . دندون موشی هاتم شده دوتا درسته و دوتا نصفه! البته دندون های بالات هنوز به نصف هم نرسیدن. سمت چپیه یه خوردخ اومده بیرون و سمت راستیه تازه سر باز کرده. خدارو شکر تا حالا که سر دندون در آوردن خیلی اذیت نشدی مامانی . امیدوارم که بقیه دندونهات هم راحت در بیان و اذیتت نکنن مامان. خیلی دوست دارم جوجه من.

 

baby36.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
1 مهر 91 0:29
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع تولد یکسالگی ملیسا و سی و یکسالگی بابای ملیسا به روز شد . خوشحال میشیم که با اومدنتون و گذاشتن یه دستنوشته به یادگار ، تولد ملیسا جون رو زیباتر و باشکوهتر کنید . منتظرتون هستیم .
بابای ملیسا
1 مهر 91 7:25
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع تولد یکسالگی ملیسا و سی و یکسالگی بابای ملیسا به روز شد . خوشحال میشیم که با اومدنتون و گذاشتن یه دستنوشته به یادگار ، تولد ملیسا جون رو زیباتر و باشکوهتر کنید . منتظرتون هستیم


تولد دختر گلتون مبارک باشه