دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

گنجیشک لا لا سنجاب لا لا

1391/5/24 12:58
نویسنده : مامان عرفانه
336 بازدید
اشتراک گذاری

29.gif

عروسکم مانلی

اولین لالایی که برات خوندم و خودم هم باهاش خیلی خاطره دارم این بود. یادمه وقتی که بچه بودم توی اون بی امکاناتی دوران کودکیم شبکه دو تلوزیون شبها ساعت 9 یه برنامه برای بچه ها پخش میکرد که این شعرو توش میخوند . من به عشق این لالایی هر شب میشستم اون برنامه رو نگاه میکردم و هر شب مثل شب اول از شنیدن این شهر لذت میبرم و باهاش آرامش میگرفتم. وقتی هم که تو به دنیا اومدی از همون شبهای اول وقتی توی آغوشم بودی این لالایی رو برات زمزمه میکردم و توهم حسابی عاشش بودی . تا میگفتم گنچشک لالا انگار هیپنوتیزت میکردم. ساکت میشدی و کم کم به خواب میرفتی......

گنجشک لا لا   سنجاب لالا       آمد دوباره مهتاب لالا

لا لا لالائی  لالا لالائی     لا لا لالائی  لالا لالائی

گل زود خوابید مثل همیشه     قورباغه ساکت     خوابیده بیشه  ( 2 بار)  

 لا لا لالائی  لالا لالائی     لا لا لالائی  لالا لالائی

جنگل لالا   لالا     برکه لالا  لالا ( 2 بار )

شب بر همه خوش   تا صبح فردا (2 بار)

 لا لا لالائی دختر نازم      لالا لالائی گل نانازم

لالا لالائی عزیز مادر        لالا لالائی  خوشگل مادر 

لا لا لالائی  لالا لالائی     لا لا لالائی  لالا لالائی

 

1children9.jpg

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)