دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

اولین مامان گفتنت

1391/2/30 11:52
نویسنده : مامان عرفانه
353 بازدید
اشتراک گذاری

 

                    niniweblog.com

مامانی جونم، نقل شیرینم

از کدوم کارت شروع کنم که همشون شیرین و دوست داشتنی هستن.

مثلا اولین باری که کاملا ارادی و واضح گفتی مامان، و مامان از خوشحالی بیهوش شد 11/01/91 بعد از ظهر بود. البته شما از حدودا دوماهگی وقتی گه گریه میکردی توی گریه هات من صدای مامان مامان رو میشنیدم و مطمئنم که منو صدا میکردی ولی اون روز مثل یه موش روی زمین نشسته بودی من اومدم توی اتاق و شما با اون چشمهای نازت یه نگاه یه من کردی و کاملا مشخص بود که یه خورده به خودت فشار آوردی و گفتی ممان، ممان( تلفظ م اول باکسره)  گفتم جان مامان ، عشق مامان ، جیگر مامان قربون مامان گفتنت عزیزم. بعدش شروع کردی به خندیدن و دست زدن.این لحظه برای من خیلی عزیز و مهم بود. هر زنی دوست داره که یه روزی مامان بشه و هر مامانی هم دوست داره که یه روزی برسه که نقلش اونقدر بزرگ بشه که بتونه مادر صداش کنه. وقتی که تند و تند و پشت سر هم می گفتی ممان ممان اومدم بغلت کردم و اینقدر ماچت کردمو و به خودم فشارت دادم که نمی دونی. دلم میخواست بخ بخورمت . اینقدر او.ن لبهای نازو کوچولو و خوشمزتو خوردم که نمیدونی. آخ که قدر لبهای تو شیرینه و آب دهنت خوشمزس مامان. ببین من چه حالی داشتم وقتی که از اون لبهای خوشگل تو مامان مامان و شنیدم. قند عسلم. هر وقت هم که می خوای کسی رو بوس کنی ، اون لبهای خوشگلتو مثل یه گنجیشک باز میکنی و میری سمت اونی که میخوای بوسش کنی. بعضی وقتها هم صد تا بوس پشت سر هم به مامان میدی و من تو اون لحظه میرم تو آسمون ها.................

 هر موقع که توانایی انجام یه کار جدیدو پیدا میکنی ، خودت خیلی خوب میفهمی که تونستی یه کار جدید انجام بدی. و کاملا متوجه موفقیتت میشی. فکر کنم که توی ذهنت میدونی که باید پیشرفت داشته باشی و برای یاد گرفتن و انجام کارهای جدید برنامه ریزی میکنی مامان0 چونکه کاملا متوجه می شی که تونستی یه کاری بکنی که تا قبل از اون بلد نبودی انجام بدی و تجربه ای از اون کار نداری و کاملا ذوق زده میشی فندوق من. مامانم شنیدن صدای تو برای من ، مثل شنیدن زیبا ترین ترانه هستی میمونه. وقتی که با اون صدای نازوک و ظریفت برای خودت دد بودد اددد میکنی دلم میخواد برات بمیرم و تمام خسته گیهام در میشه. از شنیدن صدای نانازیت انرژی میگیرم و مست میشم. حرف بزن مامان و دد دد کن برام عشق من که با شنیدن صدای مهربونت من جونی دوباره میگیرم.

           niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)