دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

خداحافظی با پستونک!!

1392/1/20 11:50
نویسنده : مامان عرفانه
225 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

دختر گلم سلام

از دیروز یه اتفاق مهم توی زندگی برات افتاده!! تصمیم گرفتم پستونک ازت بگیرم. تو هم که عاشق پستونک! البته بیشتر موقع خواب عادت داری که پستونک بخوری!! ولی تازگی ها عادت کرده بودی و طی روز هم اگه به قول خودت ممت رو میدی برمیداشتی و میذاشتی دهنت. فدات شم من، اگه ممتو روی زمین میدیدی میومدی میگفتی کثیفه بوشور! و بعضی وقتها توی پنچ دقیقه میدیدی که ده بار برات ممتو شستم. میترسم که بیشتر از این عادت کنی و برات سخت تر باشه که بخمای دیگه ممت نخوری عشقم و برای دندون هات هم که خوب نیست . البته اینقدر خانم و با شعوری که خدا میدونه. پریشب خونه مامان جون بودیم و یادم رفته بود ممتو بیارم از قبل هم تصمیم داشتم که از شمال که برگشتیم دیگه پستونک بهت ندم و کم کم از سرت بندازم. وقتی دیدم که پستونکت نیست ، شب که میخواستی بخوابی

 گفتی :مامان ممت

بهت گفتم که مامان جون ممت گم شده نیست

گفتی نیسسسس!!!

گفتم نه مامانی امشب ممت مخوره باشه؟؟

مثل عروسک ها گفتی باشه ایش میخوام ! یعنی شیر میخوام و دیگه هم حرفی از ممت نزدی !!

خیلی خانم و فهمیده ای مامان جون قربونت برم من اصلا باورم نمیشد که اینقدر راحت با این مسئله کنار بیای!! دیشب هم برای شام خونه خاله گیتی دعئت بودیم و کلی با همدیگه توی اتاق بازی کردیم. شما نمیزاشتی من برم پیش بقیه و میگفتی که مامانی بازی! منم که از خدام بود و فرصتو غنیمت شمردم و با هم بازی کردیم شب که داشتیم برمیگشتیم خونه تو ماشین تو بغلم بودی و داشتم بهت شیر میدادم و برات لالایی میخوندم که بخوابی و برگشتی کفتی مامان ممت بهت گفتم که مامانی ممت گم شده نیستش !! ایشتو بخور بخواب باشه مامان؟ گفتی باسه

فدات بشم دخر نازم که اینقدر خانم و عزیزی. امیدوارم که خیلی به خاطر این مسئله ناراحت نشی و زود بتونی ممتو فراموش کنی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)