دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

نفس مامان شعر میخونه

1391/8/20 12:22
نویسنده : مامان عرفانه
275 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر شیرین زبون من

عسل مامان تازگی ها یاد گرفته که شعر بخونه . البته خیلی وقته که دختر باهوش من شعر میخونه حدودا ٥ ٦ ماهگی براش شعر یه دختر دارم شاه نداره رو میخوندم اونجایی که میگه آیا بدم آهنگشو میزدم و میگفتم آیا بدم دیری دیدی  آیا ندم دیری دیدی که یه روز که داشتم عوضش میکردم و این شعر و میخوندم وقتی گفتم آیا بدم دخمل گلیم برگشت و گفت دیری دیدی !!!! داشتم از تعجب شاخ در می آوردم!!! الهی مامان قربونت بره

شعر هایی که مانلی خانم بلده

بعبعی میگه بع بع دنبه درای نه نه پس چرا میگی بع بع

roger14.gif

 

یه دختر دارم شا نیداره صورتی داره ما نیداره  تو خوشگلی نیداره

به کس کسونش نیداره  به همه کسونش نیدارهroger29.gif

خلاصه دیگه از این به بعد همه چیز میشه نیداره!!!

 

تازه دیشب هم که داشتم براش قصه میخوندم حسنی و مانلی موشه داشت میخوابید اینجوری شد     

حسنی میای بریم حموم نه نیام نه نی نیام   موهاتو میخوای اصلاح کنم  نه نیخام نه نیخام  ناخوناتو میخوای کوتاه کنم  نه نیخوام نه نیخوام!!!!

 قربون این شعر خوندن بامزت بره مادر که تو مثل قند و نبات شیرینی .نفسم عشقم امیدم. بوس بوس به اون لبهای مثل قندت با اون آب دهن کشدارت.

globebaby17.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)