دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

کارهای بامزه عسل خانم

1391/8/15 9:57
نویسنده : مامان عرفانه
186 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان، مانلی

این روزها تصاعدی داری شیطون میشی و هر روز به میزان شیطنتت اضافه میشه!! 

 دیشب من و بابا توی حال نشسته بودیم که من دیدم به طور مشکوکی ساکتی و خبری ازت نیست! و هر موقع که اینطوری میشه یعنی اینکه مانلی خانم در حال انجام یه کاریه صدات کردم و گفتم مانلی مامان کجایی ؟ داری چی کار میکنی؟ دیدم که با هیچ خبری ازت نیست فهمیدم پس حتما حسابی مشغولی . پاشدم اومدم دنبالت و دیدم که بله جلوی میز توالت من نشستی و قوطی وازلین و برداشتی و مشغول مالیدن به دستو پاتو موهاتو زمین و غیره! هستی تا اومدم توی اتاق و منو دیدی خیلی تندو فرز شروع کردی به بستن در وازلین و میگفتی که د د د ( یعنی در این بستس) و من بهش دست نزدم بعدش هم پرتش کردی اونطرف و توی چشمهای من نگاه کردی و خندیدی و خودت و لوس کردی که من چیزی بهت نگم!!

 

 آخه دختر اینقدر بلا میشه از حالا؟ که بخواد اینطوری مامانشو گول بزنه؟؟؟ الهی فدات شم که اینقدر با نمکی مادر.

از دیروز هم یاد گرفتی که قهر کنی!!! یه چیزی رو که میخوای و نمیشه شروع میکنی به غر زدن به حالت گریه و پشتتو میکنی یه مامان و میدوی و میری مثلا توی اتاق !! یعنی این اینکه من قهر کردم!! نمی دونی که چی جوری اون موقع دلم برات ضعف میره !! عاشق این کارت شدم ولی تصمیم گرفتم که وقتی که این کارو میکنی محلت نزارم میترسم که توی سرت بمونه و یه دختر قهر قهرو بشی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)