دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

این روزهای مانلی

1391/7/22 10:22
نویسنده : مامان عرفانه
199 بازدید
اشتراک گذاری

 

جوجه من

مامان حدود یک هفته پیش  مامان سرما خورده و بدجوری مریضه و از همه سخت تر اینکه 4،5 روز نتونستم بغلت کنم و تو ازم دور بودی عشقم. و هی میومیدی خودتو برام لوس میکردی و بوسم میکردی که من هم بوست کنم عسلم ولی چون مریضیم خیلی سخت و واگیردار بود سعی میکردم خودمو ازت دور نگه دارم که خدایی ناکرده تو هم مریض نشی ولی فکر کنم که جواب نداد و دو سه روزه که حسابی آب ریزش داری !! خدا کنه که مریض نشی مامانی. دکترت هم که هیچی کاملا با دارو مخالفه و میگه به بچه زیر دوسال تا حد امکان نباید دارو داد!! خلاصه آرزو میکنم که مریض نشی مامانم . عشقم. قربونه اون لبعای شیرینو آبدارت بشم من . قربون اون مماغ کوچولوت که حسابی گرفته و نمیزاره خوب نفس بکشی بشم عشق من. عزیز من. و ماجرایی هست در ریختن قطره بینی با تو و چه ها که نمی کنی وقتی که میخواییم تو بینیت قطره بریزیم و بمیرم برات که اینقدر اذیت میشی نفس مامان. همه دردو بلاهات و همه ناراحتی های بیاد به جون مادرت. عشق کوچولوی من اینو بدون که مادرت برات جان میده عزیزم. تو نفس منی همه چیز منی دختر گلم. میبوسمت مادر.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)