دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

شیرین زبونی های جوجه من تا 20/07/91

1391/7/20 0:45
نویسنده : مامان عرفانه
171 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عروسک خوشگل مامان ، مانلی عزیزم

صدات خیلی ظریف و دلنشینیه و برای من ، مادرت زیبا ترین موسیقی دنیا.... جدیدا خیلی علاقه پیدا کردی که هر چیزی که به گوشت آشنا میاد یا دلت میخواد تکرارش کنی یا اینکه آهنگشو بزنی

تو این روزا کلمات جدیدی به اون صورت نگفتی ولی همون قبلی هارو تکامل  دادی و خیلی شیرین بیانشون میکنی. و ببیشتر یاد گرفتی که با ایما و اشاره حرفتو بفهمونی. اینقدر هم بلایی که میدونی از چی کی و کجا استفاده کنی مثلا بعضی وقتها به من میگی مامان اگه کارت یه کمی گیر باشه میگی ماماجی یا مامانی تو عشق منی دخترشیرین زبونم. صدای حیون ها رو هم خیلی خوب یاد گرفتی و خیلی هاشونو بلدی از پرنده و خزنده و چرنده و ....... یه چندتا کلمه جدید هم به فرهنگ لغاتت اضافه شده گلم

ماماجی = مامان جون     اینک= عینک   جی جی = جوجو     مٌ = گربه    آدا= آقا    اموو= عمو

تازه از همه شیرین تر اینه که وقتی چیزی رو میخوای میشینی روی زمین و دستتو هی میزنی به زمین و هی میگی ایجا ایجا یعنی بیا اینجا یا اینکه بزاراینجا    

بده بده بده ( سه تا بده پشت سر هم ) وقتی یه چیزی رو خیلی دوست داشته باشی از کسی بگیری

یعنی عاشقتم نخودچی شیرین زبون دوست داشتنی من. فرشته کوچولوی مامان.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)