دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

مروارید های عروسک من

1391/7/20 0:13
نویسنده : مامان عرفانه
177 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عشقم نفسم روحم جگرگوشه ام ، مانلی

خبر داری که تازگی ها مرواریدهای نانازیت شدن ٤ تا!! آره نفسم دو تا دندون نصفه و نیمه از بالا در آوردی . مثل دندونهای پائینت اول سمت چپی در آمد و حدود یه هفته بعد هم دندون سمت راستی زد بیرون. و نمی دونی که بعد از اون چه گازی هایی که نمیگیری و کلی هم کیف میکنی ازاین کار. یه روز هم انگشت خودتو گاز گرفتی و فکر کنم که خیلی دردت اومد چونکه بعد از اون کلی گریه کردی و هی انگشتتو می آوردی سمت من که بوسش کنم. خدارو شکر میکنم که لطفش همیشه شامل حال ما هست مامان . الحمدالله تا الان این چهارتا نقل توی دهانت خیلی راحت در اومدن وخیلی اذیتت نکردن. امیدوارم که مابقی هم راخت در بیان و دختر گلم اذیت نشه .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)