دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

جارو برقی خونه ما

1391/2/30 0:18
نویسنده : مامان عرفانه
237 بازدید
اشتراک گذاری

موش کوچولو

از وقتی که راه افتادی شدی جارو برقی خونه! هر چیز کوچولو و ریزی که مامان و جارو برقی نمیبینن ماشااله چشم شما خوب میبینتش و تند و تند خودتو بهش میرسونی و تندی بر میداری و میزاری توی دهنت. هر وقت هم که من میخوام ازت بگیرم گلی غر میزنی و که چرا نمیزاری کارمو بکنم. تازه انقدر بلا شدی که محکم خودتو میکوبونی زمین به نشونه اعتراض! وقتی که این حرکتو میکنی دلم میخواد که همون طوری قورتت بدم و درسته بخورمت اینقدر که تو شیرینی. بعضی وقته ها یه جیغ سرم میزنی یا با دستات منو از خودت دور میکنی که تو برو من خودم میدونم که چی کار دارم میکنم و یه و با دهان بسته یه ایههه محکم میگی و روتو میکنی اونور! مای که چقدر بامزه ای تو عسلم. تازه کجاشو دیدی هر وقت که می خوابونمت  که مثلا جاتو عوض کنم ، و تو دلت نمیخواد ،چون هنوز یاد نگرفتی چه جوریباید وقتی که دراز کشیدی  بلند چی ، پاهاتو سفت میکنی و با تموم قدرت خودتو از زیر سینه به پائین ،  می آری بالا و بعد پرت میکنی پائین و جیغ میزندی و غربتی بازی در میاری که چرا منو خوابوندی! عاشقتم موش موشک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)