دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

مادرم روزت مبارک

1392/2/12 10:03
نویسنده : مامان عرفانه
582 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادر

دخترکم، مانلی قشنگم

عشق مامان ، روزت مبارک باشه قند عسلی . گلکم به یمن وجودت و من هم مادر شدم و امروز هم روز من بود. یه روز شیرین و دوست داشتنی پر از اتفاقات خوب و به یاد موندنی!! قندکم بارها گفتم م باز هم میگم از اینکه منو به عنوان مادرت انتخاب کردی ازت ممنونم و تو باعث این موهبت عزیز و گرامی باری من شدی و باعث شدی که من تا عرش کبریا بالابرم و لقب مادر بهم بدن و به مرحمت وجود آسمانی تو من به تکامل رسیدم خوشگلم و شدم مادر. و تو تا همیشه بهترین و زیبا ترین هدیه هستی برای من هستی قشنگ مامان.

قندکم، امیدوارم که بتونم یه مادر خیلی خوب بات باشم و خاطرات خوبی رو همیشه توی زندگی برات باقی بزارم.

مامان گلم ، بهترین مامان و مامان بزرگ دنیا روزت مبارک باشه

مادر مهربون و زحمت کش من که من هرچی دارم از صدقه سر شماست . از اینکه این همه برای من زحمت کشیدی و الان هم این همه برای دخترم زحمت میکشی و این همه عشق و محبت نثارش میکنی ازت ممنونم. مامان جونم به خاطر وجود تو و این همه ایثار توئه که من وقتی پاره تنم پیش توئه هیچ نگرانی ندارم و میدونم که فرزندمو جای خیلی امنی گذاشتم حتی امنتر از پیش خودم. مامان مهربونم هرکاری برای تو بکنم بازم کمه و هیچ چیزی توی این دنیا نمیتونه جبران لطف و محبت تو رو برای من و زندگی من و دختر من تلافی کنه. امیدوارم که یه عمر طولانی و با عزت داشته باشی و همیشه سایت بالای سر ما باشه. بهترین مامان دنیا این روز که نه همیشه روز توئه و همه دنیا برای تو کمه. روزت مبارک باشه فرشته محافظ من.

 

[تصویر:  babol-mader90.gif]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)