دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

بهارت مبارک باشه مامان

1392/1/1 15:47
نویسنده : مامان عرفانه
449 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل مامان

سلام ملوسکم. به لطف خدای مهربون امسال دومین سالی بود که در کنا همدیگه و سه نفری سال نو را تحویل کردیم.سال تحویل ساعت 2.31 دقیقه بعد از ظهر بود و امیدوارم که یه سال پر از سعادت و بهروزی در کنار هم داشته باشیم

دخترکم این دومین بهاریه که میبینی. بهار زیباترین فصل ساله . خیلی امید توش داره و به کل دنیا نوید یه سال جدیدو میده به کلی اتفاقات جدید. دخترم امیدوارم که امسال یه یکی از بهترین سالهای زندگیمون باشه و خداوند مثل همیشه مارو از الفاطو نعمات بی دریغش بهره مند سازه. عشق حقیقی من عید و دومین بهار زندگیت مبارک باشه. فرشته کوچولوی من. بهترین هارو برات آرزو دارم و امیدوارم که زندگیت مثل بهار باشه. پر امید و زیبا و پر طراوت . کوچولوی من بهارت مبارک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)