دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

مروارید پنجم

1391/7/24 21:38
نویسنده : مامان عرفانه
169 بازدید
اشتراک گذاری

 

bab18.gifbab18.gif

پسته خندون مامان، مانلی خانم

دیشب موقعه ریختن قطره بینیت دیدم که یه مروارید کوچولوی دیگه هم درآوردی.  فک بالا دومی سمت چپ. تازه اون یکی هم سفید شده و همین روزهاست که بزنه بیرون. منظورم دومی از سمت راسته توی همون فک بالا.

نمی دونم شاید بیقراری های این چند روزت برای دندونت هم باشه. امروز هم مامان خونه بود و سرکارنرفت . چونکه یه ذره بدحالم هنوز. دیشب رفتم درمانگاه شهرک و سرم زدم. خیلی رو به راه نیستم. تو وقتی منو دیدی که سرم به دستمه با یه تعجب خواصی به من نگاه میکردی. مادر به قربونت بره. وقتی که من سرم زده بودم دیدم که بهترین فرصت بای اینه که شما یا پدر بری دکتر و ازاونحایی که همسایه بقلی پدرجون اینا دکتر کودکانه توی یان مواقع تقریبا اورژانسی ما شما رو میبریم پیش ایشون و دیشب هم شما رفتی اونجا و خوشبختانه دکتر گفت که هیچ چیزی نیست ممکنه حساسیت فصلی باشه و فقط همون قطهر کلریدسدیم رو برات تجویز کرد. خداکنه که سرما نخوری مادر. تمام دردو بلاها ازت دوربشه گلم. امشب هم موقع غذا خوردن خیلی مامانو اذیت کردی و مدام میگی ایجا ایجا یعنی بشقابمو بزار اینجا خودم غدامو بخورم و نمی دونی که چه خوردنی هم میکنی!! آخه اینجوری خیلی نمی تونی غذا بخوری موش کوچولو و میترسیم که گرسنه بمونی و بزرگ نشی مادرم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)