دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

شیرین زبونی های مانلی خانم تا 1392/01/26

1392/1/26 11:33
نویسنده : مامان عرفانه
366 بازدید
اشتراک گذاری

عسلک شیرین زبونم

اینقدر زبونت شیرین شده که من که مادرتم هیچ، بقیه افرادی هم که تورو میبینن از شیرین زبونی هات بسیار لذت میبرن. تقریبا همه چیزو میگی و وقتی با هم سن و سالات مقایست میکنم میبینم که خیلی بیشتر از اونها صحبت میکنی و یه جورایی قابل مقایسه نیست. دامنه لغاتت تقربا داره کامل میشه و تمام لغاتی رو که روز مره میشنوی میتونی تکرار کتی یه چند تا کلمه رو خیلی بامزه میگی

مامان یه ققیقه ایا : یعنی مامان یه دقیقه بیا

تلیود مبایک: یعنی شمع !! یا مثلا تولد مبارک

سماخودی : سرما خوردی

شبت: شربت

ایه تولند : اله کلنگ

ای خدا جونم: وقتی در حال لوندی و دلبری هستی و میخوای برای مامان و پدر ناز کنی

globebaby17.gif

 

تازه یه چیز خیلی بامزه اینکه وقتی میخوای یه کاری کنی و کسی مانعت میشه و نمیزاده با حرص و صدای کلفت بهش میگی : عشقمی!!! عزیزمی !!  و کاربرد فحش را اینجا ببرات دارن !!

تازه مامان جون نمیدونم برات گفتم یا نه ولی وقتی که تو خونه ایم عاشق اینی که روی کابینت بغل سینگ ظرف شویی بشینی ! و هر کاری که دلت بخواد انجام میدی . تازهگی ها هم میری اسفند دونو برمیداری و همون جوری میگردونی و میگی :

اسفن دون دونه اسفن صد دونه

امیدوارم که همیشه چشم بد ازت دور باشه عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یاسمن مامان رادین
1 اردیبهشت 92 12:47
یعنی من قربوون اوون فحش دادنت بشم عسلم