دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

مبارک باشه دخمله !!

1391/2/19 12:00
نویسنده : مامان عرفانه
629 بازدید
اشتراک گذاری

 

                  نایت اسکین

دخترکم ، مانلی

با اینکه هر ماه که برای چکاب ماهانه میرفتم دکتر ، خانم دکتر سنوگرافی میکردن و من هم شمارو میدیدم، ولی هنوز نمیدونستم که دکمه من دختر یا پسر. چهارشنبه 11 اسفند ماه هشتادو نه بود که برای چکاب رفته بودم پیش خانم دکتر که چند تا کار مهم انجام بدم. یکی اینکه جواب تست غربالگری شما را بگیرم. دوم اینکه از راحت بودن جای شما مطمئن بشم و سوم اینکه بدونم بالاخره شما چی هستید؟ دخملی پسری چیی؟؟؟ دل توی دلم نبود. میگفتم خدایا یعنی پسره؟ دختره؟ چیه؟؟؟؟؟ ولی یه حسی توی دلم میگفت که دخمله بابا دخمل. اونم چه دخملی. قندعسله. نباته! پیشی ملوسه مامانه بله همین هم شد. خانم دکتر که حسابی مشغول چک کردن مشخصات نی نی مون بود گقت تبریک یه دختر سالم سالم داری. خداوندا در هر نفس شاکر نعمات بی دریغ توام.

 پروردگارا ، دخترم، پاره تنم رو به دستان پر از مهر وسخاوت تو میسپارم که جایی امن تر از آن سراغ ندارم.خودت نگهدارش باش.

امین 

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)