دخترکم مانلی دخترکم مانلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

تمام زندگی من ، مانلی

مرسی عزیزم.

1391/2/27 10:50
نویسنده : مامان عرفانه
2,250 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیزم، مهدی جان

خداوند خیلی بهم محبت داشت که تو رو در مسیر زندگی من قرار دادو تقدیرمونو با هم پیوند زد.

عشق من ، تو انقدر خوبی که هیچ کلامی در وصف مهربونیهایت، گذشت هایت، احساس مسئولیتت، روح لطیف و باصداقتت، وفاداریت و........... هزاران خصلت خوب و نیکی که تو داری نیست.بابت تمام این خوبی ها ازت ممنونم .

از تو ممنونم برای تمام عشقی که هر بی هیچ چشم داشتی نثارم میکنی.

ازتو ممنونم به خاطر  محبت های بی دریغت

از نو ممنونم که همیشه توی زندگی کنارمی و هیچوقت تنهام نمیزاری

ازت ممنونم که مثل یه دوست باهامی ، مثل یه مادر مراقبمی ، و مثل یه عاشق واقعی بهم عشق میورزی.

بابت  دوران سه ساله دوستیمون که پر از خاطرات رنگارنگ و شیرینه.

بابت روزهای خوش و رویایی نامزدیمون که فقط توش عشق بود و لذت

بابت  زندگی خوب و شیرین و پر از آرامشی که برای من فراهم کردی

بابت آغوش گرم و پراز احساست که هیچ وقت از من دریغ نکردی و همیشه امن ترین و آرامش بخش ترین جای جهان برای منه.

بابت تمامی گذشت و ایثاری که توی زندگیون داری و هیچ وقت عیب های منو نمی بینی و همه بدی هامو فراموش میکنی.

بابت دوران زیبای چشم انتظاری این نقل کوچولو که این همه حواست به من بود و با تمام وجود در کنارم بودی و باعث شدی که من از لحظه به لحظه این نه ما لذت ببرم و این روزها به خواستنی ترین روزهای زندگیم تبدیل بشه ازت ممنونم.

بابت اینکه توی حساس ترین لحظه های زندگیم در کنارم بودی و پایه پای من درد کشیدی ازت ممنونم.

بابت دونه دونه اشک هایی که پشت در اتاق عمل برام ریختی ازت ممنونم

ازت ممنونم بابت این دسته گلی که در دامانم گذاشتی و زندگیمونو با اون زیبا تر کردی.

بابت تمام این خوبی ها این عشق و محبت ها و این همه لذت و آرامشی که توی زندگی به من دادی ازت ممنونم و از خدا میخوام که همیشه سایت و بالای سرم قرار بده و بهمون کمک کنه که بتونیم مانلی رو خیلی خوب پرورش بدیم و بزرگش کنیم. دوستت دارم عزیزم و تا نفس توی سینه دارم دوستت خواهم داشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)